Dragon Age: The Veilguard je razočarao dugogodišnje fanove serijala, ali uprkos pojedinim pozitivnim aspektima, naišao je na žestoke kritike i kod šire gejming zajednice koja nikada nije zaigrala nijednu Dragon Age igru. Sada, Džejson Šrajer je otkrio koren svih problema u Veilguardu, koji potiču iz odluka izvršnih rukovodioca i višestrukih promena u obimu projekta.
Igra je prvobitno bila zamišljena kao klasičan singlplejer naslov iz BioWare kuhinje, ali su EA rukovodioci odlučili da ga pretvore u multiplejer live-service igru. Nakon toga, kreativni direktor Majk Lejdlou, koji se protivio ovoj odluci, napustio je studio. Njegovo mesto preuzeo je Met Goldman, koji je nastavio da razvija Veilguard kao multiplejer naslov.

Nakon nekoliko godina rada na ovoj verziji, doneta je odluka da se igra ipak vrati korenima i ponovo postane singlplejer. Međutim, kako navodi Šrajer, tokom ove promene pravca nije došlo do adekvatne reorganizacije projekta – tim je morao da nastavi sa uporednim razvojem dok je istovremeno menjao osnovnu strukturu igre i kompletno prepravljao priču. Nakon povratka singlplejer formatu, EA je developerima dao rok od samo godinu i po dana da završe igru, što je imalo ozbiljan uticaj na njen kvalitet.
Pored čestih promena planova i celokupnog formata igre, ton dijaloga je takođe bio jedan od glavnih problema. Prema izveštajima onih koji su učestvovali u alfa testu, igra je u startu patila od „nedostatka zadovoljavajućih izbora i posledica“.
Na kraju, Šrajer navodi da na novoj Mass Effect igri trenutno radi samo „nekoliko desetina“ zaposlenih.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
