Kraftonov ambiciozni life sim, inZOI, izgleda je uspeo da ”počeše stari Sims svrab”, jer je već u prvoj nedelji od ulaska u Early Access prodao preko milion kopija. Dok Sims godinama suvereno vlada žanrom, čini se da je dobio ozbiljnu konkurenciju.
Ono što inZOI izdvaja jeste nivo detalja i široke mogućnosti kastomizacije. Igrači mogu menjati drveće, bilborde i urbano okruženje, uz pomoć generativne veštačke inteligencije. Tu je i zanimljiv karma sistem koji određuje da li ćete biti dobri komšija ili problematični građanin, sa specifičnim posledicama i bonusima.
Naravno nisu svi zadovoljni baš svim aspektima igre, ali neki će vremenom sigurno biti ispravljeni, s obzirom da je igra i dalje u EA fazi.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
 
													
																							
 
																								
												
												
												 
						 
					 
						 
					 
						 
					 
			 
									 
																		 
									 
																		 
									 
																		 
									 
																		 
									 
																		 
									 
																		 
									 
																		 
									 
																		 
									 
																		 
									 
																		 
									