Vesti

„Kineski“ Diablo IV izgleda potpuno neprepoznatljivo

Posted on

Kako bi Diablo IV dobio dozvolu za objavljivanje u Kini, Blizzard je morao da napravi niz izmena koje su dovele do potpunog preobražaja igre.

Kineska Nacionalna uprava za štampu i publikacije (NPPA) konačno je odobrila izlazak Diabla IV u ovoj zemlji. Lokalizovana verzija igre biće objavljena 12. decembra 2025. godine, više od dve godine nakon njenog globalnog izlaska. Ipak, da bi prošao stroge regulative kineskog tržišta, Diablo IV je morao da prođe kroz ozbiljne vizuelne promene.

Jedna od najvidljivijih izmena tiče se samog dizajna čudovišta i okruženja. Na primer, Wandering Death, džinovski kostur iz originalne igre, u kineskoj verziji postaje kameni golem. Čak su i obični neprijatelji potpuno preobraženi: svi kosturi su sada od kamena, dok su zombiji zamenjeni drvenim lutkama.

Iz rana neprijatelja i drugih likova više ne curi krv, već pesak. Čak ni na ikonicama nema lobanja, dok su Healing Wells potpuno promenili boju i izgled u šareniju varijantu.

Ovakve izmene nisu novost kada je reč o kineskom tržištu – na primer krv u anime serijama se često menja u belu tečnost, dok je prikazivanje kostiju i lobanja izričito zabranjeno. Za kineske izdavače, izbor je često jednostavan: ili cenzura, ili totalni ban.

U ovom slučaju, iako Diablo IV u Kini zadržava osnovnu strukturu i mehaniku, njegov vizuelni identitet je gotovo neprepoznatljiv. Mnogi se zato pitaju: „Ako iz Diabla izbacimo krv, lobanje i kosture – da li je to uopšte Diablo?“

Našu Diablo IV recenziju možete pročitati ovde.

Pratite nas na našoj FacebookInstagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version