Veštačka inteligencija nije u stanju da napravi ništa novo, već da prežvaka i servira samo ono čime je „nahranimo“. Zbog toga, tvorac Death Stranding i Metal Gear Solid serijala, Hideo Kodžima, smatra da će AI igrati veliku ulogu u izradi „osveženih“ verzija već poznatih naslova. U novom intervjuu za Rolling Stone Brasil, podelio je mišljenje da će sve buduće rimejkove i nastavke praviti isključivo veštačka inteligencija.
Međutim, Kodžima smatra da opasnost ne leži toliko u korišćenju veštačke inteligencije za tu svrhu, koliko u činjenici da se izdavači i developeri sve više fokusiraju na reciklažu.
„Ljudi me često pitaju šta mislim o tome što gejming industrija štancuje toliko nastavaka, ali to nije nešto što je specifično samo za igre. Filmska industrija radi isto — pravi rimejkove i reboote. Pošto su ta dela i IP-evi već poznati, lakše ih je proizvesti i privući investitore. Sa komercijalne strane, to i nije toliko loše, ali ako se industrija zadrži samo na tome, to je već opasno. Moramo nastaviti da stvaramo nove stvari.“
Hideo Kodžima se primarno fokusira na inovacije, ali priznaje da to može biti i iscrpljujuće – ako dođe trenutak kada nema više ništa novo da ponudi, jednostavno će se penzionisati.

Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
