Glen Skofild je jedan od najpoznatijih dizajnera video igara, zaslužan za kreiranje Dead Space serijala i opšti doprinos žanru survival horora. Međutim, uprkos impresivnoj karijeri, nedavno je otkrio da možda više nikada neće režirati nijednu igru.
U pomalo tužnoj objavi na svom LinkedIn profilu, Skofild je prokomentarisao da je stanje u industriji jako teško. Otkrio je da je njegov sledeći projekat otkazan zbog nedostatka sredstava, a da su članovi razvojnog tima sada u potrazi za novim poslovima. Skofild i njegova ćerka Nikol zajedno su pokušali da realizuju novu ideju za igru koja bi, kako kaže, predstavila „novi podžanr horora“, sa predviđenim budžetom od 17 miliona dolara. Iako je koncept imao ogroman potencijal, Skofild navodi da nije uspeo da dobije ponudu veću od 10 miliona, a da su kasnije ponude iznosile između 2 i 5 miliona dolara.
On i njegova ćerka su stoga bili primorani da napuste projekat, uz komentar „da bi radije odustao od ove ideje nego da je pretvori u jeftin proizvod“. Potvrdio je da i dalje gaji duboku strast prema igrama, ali je priznao da je možda režirao svoju poslednju igru.
Skofildova situacija i izjava savršeno opisuju trenutno stanje u industriji, koja pati od masovnih otpuštanja, otkazanih projekata i pregršt copy/paste igara. Ipak, u svemu tome postoji i tračak optimizma sa igrama koje pokazuju da još uvek ima prostora za kreativnost i napredak.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
