Reditelj Resident Evil Requiema potvrdio je da su glasine o tome da je u početku bio zamišljen kao onlajn open-world naslov tačne, ali da je Capcom na kraju ipak odustao od te ideje. Razvojni tim se oglasio na ovu temu tokom Capcom Spotlight 2025 prezentacije, gde je takođe objasnio zašto Leon Kenedi ne bi bio odgovarajući protagonista za Requiem.
Režiser Koši Nakaniši je otkrio da su developeri u ranoj fazi razvoja zaista eksperimentisali sa open-world elementima. Prikazani su i inserti iz ranih verzija igre, u kojima se vidi više igrača kako se zajedno bore protiv bossova i hordi zombija. Ipak, iako su imali „neke zanimljive ideje“, developeri su odlučili da napuste taj koncept jer su shvatili da to „nije ono što fanovi žele“.
Resident Evil Requiem se oslanja na srž RE serijala, sa ciljem da, pre svega, uplaši igrače. Requiem nas vraća u Raccoon City, ali nas po atmosferi i dosadašnjim trejlerima najviše podseća na Resident Evil 7.
Resident Evil Requiem izlazi 27. februara 2026. godine za PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
