Već je bilo poznato da je Donkey Kong Bananza prvobitno bio planiran za originalni Switch, ali su se developeri odlučili za Switch 2 kako bi u potpunosti ostvarili svoju viziju. Najnovije slike sada otkrivaju kako bi igra izgledala da je ostala na prethodnoj generaciji.
Tokom najnovijeg izdanja rubrike ‘Ask the Developer‘, Nintendo je objasnio zašto je odlučio da pređe na Switch 2. Producent igre, Kenta Motokura, rekao je da su rad na igri započeli na originalnom Switchu, ali su se suočili sa velikim tehničkim ograničenjima, zbog čega je projekat 2021. prebačen na novu konzolu.
Kazuja Takahaši je objasnio da Switch 2 omogućava daleko detaljnija okruženja. To ne samo da je vizuelno obogatilo igru, već je igračima pružilo i više mogućnosti za interakciju i uništavanje objekata. Ako pogledate poređenje, lako ćete primetiti da je svet igre na Switch 2 verziji znatno življi i bogatiji detaljima u poređenju sa Switch 1 verzijom.

Tanaka, još jedan član razvojnog tima, istakao je da nova tehnologija zahteva mnogo više memorije nego što je Switch 1 mogao da pruži. Prelaskom na Switch 2, tim je dobio neophodnu količinu memorije i snažniji procesor, što im je omogućilo da u igru implementiraju ideje koje su ranije morali da odbace jer su bile previše zahtevne za stariji hardver.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
