Kako prenosi Automaton, Resident Evil 2 režiser Hideki Kamija nedavno je podelio interesantne detalje iz perioda razvoja originalne RE igre iz 1996. godine. Pozvao se na ovu temu u reakciji na gejmplej iz Silent Hill F, koji baca iznenađujući fokus na akciju.
Kamija je otkrio da je nekoliko članova razvojnog tima prve igre predlagalo uvođenje sidestep mehanike i drugih specijalnih poteza u borbi. Pod nadzorom režisera Resident Evil 1, Šindžija Mikamija, tim je testirao ove mehanike, samo da bi shvatio da se ne uklapaju u celokupnu ideju igre.
Sa ovim mehanikama u priči, Kamija je objasnio da zombiji više nisu bili strašni. Tim je shvatio da bi takva odluka narušila imerziju i da bi igru načinila suviše komičnom, što je prilično ironično ako uzmemo u obzir glasovnu glumu na engleskom jeziku. Cela polemika je podsetila Kamiju da je glavni cilj igre da uplaši igrače.
Kamija je pomenuo još jedan odbačen predlog. Ideja je bila da, dok istražuje vilu, Kris može da pronađe srednjovekovni mač i koristi ga za napad. Međutim, ova ideja je iz odbačena iz sličnih razloga – Capcom prosto nije želeo da napravi još jednu akcionu igru.
Capcom je istakao da želi da se vrati korenima serijala sa Resident Evil Requiem, objasnivši zašto Leon ne bi bio odgovarajući protagonista.
バイオ1開発時チーム内で「サイドステップ欲しい」「ナイフ溜め斬り欲しい」と声が出て、三上さんは訝しみつつも試験実装を見守ってたんだけど、実際溜め斬りが実装されるとゾンビが全く恐怖の対象でなくなり…
三上さん「な?」
…というわけでボツとなって我々は大きな学びを得た…のを思い出した… https://t.co/UXlMCZ5kkz— 神谷英樹🍀 Hideki Kamiya🍀 (@HidekiKamiya_X) August 3, 2025
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
