Creative director RPG-a The Blood of Dawnwalker, Mateuš Tomaškevič, istakao je da narativ ove igre ruši ustaljenu formulu klasičnih RPG-ova i da igračima pruža do sada neviđenu slobodu.
U intervjuu za Xbox Wire, Tomaškevič otkriva koliko je priča zapravo fleksibilna. Razvojni tim je želeo da igračima ponudi što veću kontrolu nad narativom – jasan cilj, ali sa mnoštvom puteva i opcija. Kao konkretan primer, naveo je:
„Možete se pridružiti ljudskim pobunjenicima, ali isto tako možete završiti igru a da ih nikada ni ne sretnete“.

Tomaškevič je pokušao da dočara do koje mere je igra nelinearna, nazvavši je „narativnim sandboxom“. Ova sloboda se ne odnosi samo na opcije u dijalogu i grananje kvestova – čak i sama priroda glavnog junaka kao vampira ima uticaj na razvoj priče.
„Kada gubi HP, Coen (glavni lik) rizikuje da izgubi kontrolu, što može dovesti do toga da nesvesno napadne i isisa krv nekom NPC-u, čime se zaključavaju određeni dijalozi ili čak čitave misije“.
Mnogi developeri su se ranije dičili „razgranatim narativom i apsolutnom slobodom“ u svojim RPG igrama, ali većina nije uspela da ispuni očekivanja na ovom planu. S obzirom da razvojni tim za The Blood of Dawnwalker, Rebel Wolves, čine bivši CD Projekt Red developeri, postoji šansa da ćemo zaista dobiti vrhunski RPG sa do sada neviđenom slobodom.
The Blood of Dawnwalker je najavljen u januaru 2025. godine. Igra će biti dostupna za PC, PlayStation 5 i Xbox X/S, ali nam datum izlaska nije poznat.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
