Iako se danas smatra jednom od najboljih video igara svih vremena, Red Dead Redemption 2 je, prema rečima suosnivača Rockstar Gamesa, Dena Hauzera, u jednom trenutku bio u ozbiljnom problemu.
U novom intervjuu sa Leksom Fridmanom, Hauzer je otkrio da je razvoj igre u više navrata zapeo i da su mnogi u studiju počeli da sumnjaju u projekat.
„Mislim da smo sa Red Dead 2 previše kasnili,“ rekao je Hauzer. „Bili smo toliko preko budžeta da nisam želeo ni da razmišljam o tome. Praviš igru o kauboju koji umire od tuberkuloze, a projekat jednostavno ne napreduje dovoljno brzo – u tom trenutku mnogi su počeli da sumnjaju u mene.“
Hauzer je priznao da je pritisak bio ogroman i da je razvoj igre delovao kao borba sa vremenom. Ipak, zahvaljujući izuzetno talentovanom timu, projekat je uspeo da se transformiše u remek-delo koje i danas važi za jedan od najimpresivnijih open-world naslova ikada.
Našu Red Dead Redemption 2 recenziju za PS4 možete pročitati ovde. Opis PC verzije je dostupan putem ovog linka.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
													
																							