U novom intervjuu za magazin Famitsu (preveo Automaton), Hideki Kamija, tvorac Bayonetta i Devil May Cry serijala, govorio je evoluciji akcionih 3D igara i o tome šta po njemu predstavlja najvažniji element ovog žanra — kako za igrače, tako i za razvojne timove.
Najpre je razgovarao o svom pristupu prilikom razvoja novih igara, rekavši da mu je oduvek bio cilj da stvori „jedinstvenu gejmplej mehaniku koju je moguće doživeti samo u toj igri“. Kao primer naveo je sisteme koje je osmislio za Bayonettu i Okami – u Bayonetti to je bio Witch Time sistem, koji usporava vreme kada igrač uspešno izbegne napad neprijatelja, dok je Okami imao Celestial Brush – mehaniku koja omogućava igračima da crtanjem direktno utiču na svet igre.
Kamija je objasnio da, kao strastveni gejmer, igračima želi da pruži jedinstveno iskustvo kroz zanimljiv gejmplej, a ne naprednu grafiku. Ipak, pohvalio je koliko su akcione 3D igre napredovale tokom poslednjih godina.
Kamija je započeo svoju karijeru 1994. godine u Capcomu, gde je radio na Resident Evil 2 (1998), Devil May Cry (2001), Viewtiful Joe (2003) i Okami (2006). U PlatinumGames studiju je kreirao Bayonetta (2009) i The Wonderful 101 (2013). U decembru 2024. oformio je nezavisni tim Clovers, gde trenutno radi na nastavku Okamija. Pored toga, izjavio je da bi voleo da napravi rimejk originalne Devil May Cry igre.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
