Rematch je dostigao više od 2,5 miliona igrača za samo 5 dana i već je prodat u preko milion primeraka. Sa tim momentumom, developeri su pripremili listu apdejta, pri čemu je podrška za cross-play glavni prioritet. U isto vreme, Sloclap uvodi prvu brendiranu kozmetiku u igru u saradnji sa Pumom.
Kako je Rematch fudbalska igra, bilo je pitanje vremena kada će doći do saradnje sa nekim od brendova sportske opreme. Puma je veliki igrač u svetu fudbala i ulične mode, a njihovi ambasadori su neka od najvećih imena fudbala, uključujući Nejmara, Grizmana, Pelea, Maradonu i druge.
Saradnja Rematch x Puma donosi u igru komplet sa Puma brendom, koji uključuje fudbalske kopačke, kostobrane, šorts i patike. Kopačke i kostobrani dolaze iz Puma Future kolekcije sportske opreme posebno dizajnirane za fudbal, dok šorts i patike nose samo Puma logo. Developeri su takođe nagovestili da ovakve saradnje možemo očekivati još više u budućnosti.
REMATCH x PUMA
We are delighted to be teaming up with @PUMA, one of the most iconic brands in football and streetwear, for the launch of REMATCH.
From the training ground to the Rematch arena, now you can rep the cat, head to toe.
Our first-ever full in-game branded kit is live… pic.twitter.com/7kze1Qzk5C— Rematch (@PlayRematch) June 26, 2025
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
