Ako ste se pitali zašto je GTA 6 nestao iz fokusa nakon prvog trejlera krajem 2023. godine – odgovor je jednostavan: Rockstar i Take-Two planiraju veoma kratku marketinšku kampanju. Drugi trejler, kako sada stvari stoje, nećemo videti sve do trenutka kada igra bude gotovo spremna za izlazak.
U intervjuu za Bloomberg, direktor Take-Two-a, Štraus Zelnik, objasnio je strategiju marketinškog tima, koji ovim potezom želi da poveća hajp kod igrača, a da opet smanji razočaranje u pojedine aspekte igre. Iako ovo ima smisla, drugi deo ove strategije ne uliva previše poverenja.
Ova taktika nije baš tipična za Rockstar, koji je ranije voleo višegodišnje kampanje. Međutim, s obzirom na to da ceo gejming svet, uključujući konkurentske izdavače, bukvalno čeka datum izlaska GTA 6 kako bi uskladio sopstvene planove, ova strategija definitivno ima smisla.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
