Borderlands serijal je oduvek bio poznat po ludačkoj akciji, eksplozijama i oružju u nezamislivim količinama. Nakon što je Borderlands 3 iz 2019. godine reklamiran sa famoznih „87 baziliona“ pušaka, naredno poglavlje ide korak dalje.
U intervjuu za Epic Games, art direktor Adam Mej otkrio je da će Borderlands 4 igračima ponuditi čak 30 milijardi mogućih varijacija oružja. Naravno, neće svako oružje biti jedinstveno – većina će biti proceduralno generisana, gde svaka kombinacija određene kategorije oružja nudi različitu mehaniku pucanja sa različitim dodacima i efektima.
Kako Mej objašnjava, razlika u samo jednom detalju, dodatku i efektu, čini potpuno novo oružje. Na taj način, od jedne osnovne puške mogu nastati stotine različitih verzija.
Iz umetničke perspektive, cilj razvojnog tima je da igrač već na prvi pogled može da prepozna tip oružja i nasluti kako će se ponašati. Brza i rafalna oružja odlikuju se tanjim, oštrijim i agresivnijim linijama, dok su masivne, sporije varijante koje ispaljuju ogromne projektile većeg i zaobljenijeg oblika. Ova vizuelna logika povezuje izgled i funkcionalnost, stvarajući jasnu vezu između dizajna i osećaja u igri.
Borderlands 4 će biti dostupan za PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC od 23. septembra, a ovde možete pogledati i informacije o cenama igre.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
