Vesti
Ubisoft tvrdi da nove igre „prolaze ispod radara” jer gejmeri u globalu „igraju manje igara”
Kako prenosi RPS, Ubisoft je u zvaničnoj dokumentaciji predatoj britanskoj kompanijskoj agenciji Companies House objavio plan poslovanja za budućnost koji otkriva zabrinjavajući trend: tržište video igara se menja, a novi naslovi sve teže pronalaze publiku.
Ne gubeći vreme, predstavnici Ubisofta su direktno istakli da potrošači igraju manje igara, a one koje igraju, igraju duže, što znači da se novi naslovi bore da dostignu prodaju kakvu su možda nekada imali. Tradicionalni model prodaje jedne kompletne igre od 50 do 60 evra je sve manje zastupljen, pored pretplata na više igara, dugotrajnih “games-as-a-service” naslova, besplatnih igara i cloud streaming ponuda, koji pružaju nove i atraktivne načine za potrošače.
Sve to je praćeno napomenom da Ubisoft Limited očekuje pad prihoda u narednim mesecima, pri čemu kompanija indirektno povezuje taj trend sa promenom potrošačkih navika.
Iako Ubisoftova analiza zvuči sumorno, ono što navode nije netačno: igre poput Fortnajta promenile su industriju i dokazale da jedan naslov može živeti godinama i zadržati milione igrača bez potrebe da kupuju novi naslov svake sezone. Slično, free-to-play modeli i pretplate omogućavaju igračima da igraju više sa manje ulaganja, što utiče na prodaju AAA single-release igara.
Naravno, svake godine viđamo mnogobrojne izuzetke ovog „pravila”, a neki od njih su nominovani na The Game Awards 2025.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.