U nedeljama za nama smo imali prilike da usko\u010dimo natrag u RDR 2 svet, ali u multiplejer maniru, po\u0161to je Rockstar omogu\u0107io Red Dead Online betu.<\/p>\n
Generalno nam se dopala \u010ditava kreacija Rockstara koji je dosta pozitivnog povukao iz GTA Online, ali je zamerka gotovo \u010ditave baze bila na na\u010dinu na koji funkcioni\u0161e ekonomija u igri.<\/p>\n
Kako bi ste u Red Dead Online zaradili malo para potrebno je dosta ulo\u017eiti vremena i truda, ili jednostavno dati pravi novac, \u0161to se o\u010digledno nikome nije dopalo. Podjednako zabrinjavaju\u0107a je i zna\u010dajno ni\u017ea vrednost predmeta kada \u017eelite da ga prodate, pa tako na primer zlatni prsten vredi koliko i konzerva pasulja.<\/p>\n
Jo\u0161 dosta problema vezanih za mikrotransakcije i ekonomiju generalno postoji u igri, a Rockstar se na svu sre\u0107u nije pravio naivan ve\u0107 je najavio i prve promene u ekonomiji, tako da igra\u010di za odre\u0111ene aktivnosti dobiju vi\u0161e novca.<\/p>\n
Developeri \u0107e poraditi i na bagovima koji su prisutni u igri, a najavili su da \u0107e dalje pratiti razvoj situacije sa ekonomijom igre i da \u0107e na osnovu toga uvoditi dodatne promene.<\/p>\n
When you decide to spend 18 dollars on a hat on RDO<\/a> from reddeadredemption<\/a> <\/p><\/blockquote>\n