VR segment raste polako, ali sigurno, i sa svakim danom je sve ve\u0107i broj VR naslova koje mo\u017eemo igrati sa postoje\u0107im ili nekim potpuno novim ure\u0111ajem.<\/p>\n
Ve\u0107ina naslova koji su predstavljeni je veoma inovativna i donosi ne\u0161to potpuno novo igra\u010dima, maksimalno koriste\u0107i mogu\u0107nosti nove tehnologije.<\/p>\n
O popularnosti i rastu VR igara najbolje govori podatak da je popularna dru\u0161tvena VR aplikacija, Rec Room, nedavno sakupila dodatnih 24 miliona dolara potrebnih za dalji razvoj.<\/p>\n
Za slu\u010daj da niste \u010duli za ovu igru, radi se o VR aplikaciji kojoj je cilj da okupi \u0161to ve\u0107u zajednicu igra\u010da koji \u0107e kreirati sadr\u017eaj u njoj i na taj na\u010din \u0107e sticati nove prijatelje \u0161irom sveta. Igra nudi svakakve aktivnosti, od obi\u010dne komunikacije pa sve do co-op igranja, paintball me\u010deva i raznih drugih zanimljivih aktivnosti.<\/p>\n
Studio koje je kreirao Rec Room – Against Gravity – za cilj ima da pribli\u017ei \u0161to ve\u0107i broj igra\u010da \u0161irom sveta i to \u010dini tako \u0161to poku\u0161ava da ovaj naslov na\u010dini \u0161to pristupa\u010dnijim.<\/p>\n
Rec Room je tako ve\u0107 dostupan za PSVR, Vive i Rift ure\u0111aje, a u planu im je da se pro\u0161ire i na ostale, kao i na mobilne telefone. Igra ve\u0107 ima preko milion “soba” koje su kreirali igra\u010di, \u0161to sasvim dovoljno govori o njenom rastu u popularnosti.<\/p>\n
Ovaj novi priliv sredstava od 24 miliona dolara \u0107e zna\u010dajno pomo\u0107i da se Rec Room pro\u0161iri, a ostaje da se vidi kako \u0107e se ova igra pokazati protiv Fejsbuka, koji tako\u0111e ima u planu da kreira sli\u010dnu dru\u0161tvenu mre\u017eu.<\/p>\n