Nakon pet meseci od najave, 11 izdanje legendarnog Mortal Kombata je juče konačno stiglo do igrača. Naše utiske možete čitati u majskom izdanju časopisa Play!Zine, ali igru igramo već oko nedelju dana i možemo vam reći da je sam gejmplej veoma zabavan.
Ono što definitivno nije zabavno i što su primetili i brojni igrač u ova dva dana od zvaničnog izlaska, jeste ogroman grajnd unutar igre, koji je napravljen bukvalno da bi naterao igrače da na kraju popuste i potroše pravi novac na mikrotransakcije.
U igri postoje “kripte/kule” koje prelazite i rešavate određena dostignuća kako bi sakupljai valutu unutar igre koja vam omogućava da kupujete opremu/potrešne stvari/skinove, ali je grind toliko neverovatan da će vam prelazak cele kampanje dati recimo dovoljno resursa da očistite samo jednu sobu u kriptama!
Na sve to, tu je i velka nasumičnost dobijanja retke opreme, što ubacuje dodatni nivo frustracije u miks.
A naravno, da biste očistili neke od kula na višim nivoima, prosto je nemoguće to da uradite ako nemate dobru opremu i potrošne predmete.
Sve ovo naravno vodi ka tome da morate da trošite novac ukoliko želite da ih pređete.
Neko je na internetu izračunao i da bi imali sve skinove u igri, potrebno vam je da potrošite 6440 dolara! Možete i grindati naravno, ali je grind toliko spor, mukotrpan i besmislen, da se jednostavno ni u ludilu ne isplati.
Zbog toga igra trenutno na Metacriticu/Steamu ima veoma niske ocene besnih igrača, kojima se ovakve predatorske ekonomije u igri ne sviđaju.
Zaista šteta je je igra sama po sebi veoma zabavna i generalno super, pa se nadamo da će Warner Bros da uvidi negativne reakcije i dozvoli da studio NetherRealm smanji grind.