REVIEW: Lego The Hobbit

Ukoliko ste odigrali bilo koju od LEGO video igara u prošlosti, sve će vam biti jasno. Traveller’s Tale ne želi da menja puno toga u onome što radi na osnovu LEGO licence i to je nešto što ostaje tako i ovoga puta. Kooperativni mod igre u dva igrača idealan je za roditelje i njihovu decu – trčite okolo, uništavate sve šta možete, skupljate poene i otključavate nove karaktere. Nivoi su linearni i naravno odgovaraju momentima iz filma a kada završite igru otključava vam se „free play“ u kojem po otvorenom svetu šetate okolo, nailazite na dodatne karaktere, dobijate nove opcije i predmete.

ss_3c02f79f94e2ec5c97a48d2956359fd2e052bc24.1920x1080_resize

Baš kao i Lego The Lord of the Rings i The Hobbit koristi zvuke iz filma, što dodaje posebnu težinu ozbiljnosti likova. Sa druge strane, svi ti glasovi i zvuci koriste se i kako bi se kompletan serijal „ismejao“ i kako bi se od njega napravile komične situacije kojih inače nema u filmu. Ovo će biti posebna poslastica za one koji su odgledali film i ujedno su fanovi serijala. Igra je jednostavno zabavna, bez obzira da li vam se Lego kockice dopadaju ili ne (a kome se ne sviđaju!). Problem je što je zabavna do jedne tačke i potom – više nije. Glavni nedostatak je to što The Hobbit ne donosi onu diverzifikaciju likova koju imaju druge igre, pa će tako ovde skoro svaki patuljak raditi sve. Zagonetke su jednostavne i pomalo monotone, a i ukoliko neki od likova jedini ume da reši određeni problem – vi nećete znati koji je to, dok ne prođete kroz sve i dođete do onog pravog. U nekim drugim Lego igrama koje na primer obrađuju super heroje, automatski znate koji heroj je najjači i može da probije vrata, koji pak ume da skoči najviše ili zakači se na plafon a koji može da predvidi šta će se dalje dogoditi.

ss_3dcdbb8755ba30d4cc66917a2953ff876b12b3e1.1920x1080_resize

Ukoliko niste odgledali film, onda se nećete baš najbolje moći upustiti u priču iz ove Lego igre, jer se ona prepliće sa onom sa velikog platna. Neke scene se ponavljaju, neke su urađene na potpuno različit način a neke pak u potpunosti zavise od poznavanja trilogije igrača koji upravlja likovima.

ss_4a4df897105ba3eb05dbade695abfcceb8c5c0a6.1920x1080_resize

Jedna od glavnih zamerki igrača bila je ta što Lego serijal igara ne nudi mogućnost izgradnje bilo čega, što je osnova Lego kockica. Hobit to donekle menja. Postoji platforma za izgradnju koječega, kako u linearnom svetu tako i u otvorenom. Međutim, iako vi skupljate „sirovine“ i sve potrebno za izgradnju, samo stvaranje se obavlja manje-više automatski i po već ustaljenom šablonu kojeg vi ne možete ni na koji način promeniti.

ss_7ebfb4755a1baddacdba1921b9e08806f0cb5430.1920x1080_resize

Igra je zabavna, privlačna i pružiće vam nekoliko časova interesantnog vremena ispred ekrana računara ili konzole, ali samo ukoliko ste fan ne samo Lego kockica već i serijala filmova (ili knjiga). Ukoliko niste fan Tolkina, preskočite ovaj naslov. Ukoliko ste fan Tolkina ali su vam već pomalo dosadile postojeće Lego igre, opet preskočite ovaj naslov.  Jednostavno, dok Traveller’s Tale ne odluči da ubaci nešto revolucionarno u svoje naredne Lego igre, bolje je da kada ih vidite, okrenete glavu na drugu stranu.

Autor: Petar Starović

Lego: The Hobbit

0