REVIEW: Disney Infinity 2.0

Prošle godine pisali smo o Disney Infinity, pokušaju ovog giganta da preuzme deo kolača kojeg suvereno čuva za sebe Activision sa Skylandersima. Rezultat nije bio baš najbolji, ali je bio korak u interesantnom pravcu. Toy Box mod, kvalitetne figurice i svakako Disney brend doneli su dovoljno toga da se solidan broj igrača odluči na kupovinu. Gameplay nije bio na nivou pa je to, kao i još poneki detalj, naterao Dizni da uradi „popravni“ i ponudi ispravke, ali i druge novitete u Infinity 2.0 varijanti.

disney-infinity-2-0-marvel-super-heroes-avengers-venom

Ono što ćete primetiti kao najveći novitet, makar na prvu loptu, jeste lista licenciranih likova. Disney Infinity 2.0 poseduje Marvel super heroje i to The Avengers, Spider-Man i Guardians of the Galaxy, što čini verovatno najkvalitetniju listu licenciranih likova u jednoj igri još od verovatno LEGO Movie odnosno LEGO Marvel igre. Marvel Heroes bundl čini impresivan set stvari. Tu je pre svega nova USB power baza, potom u potpunosti novi Power diskovi a pre svega – likovi. Thor, Iron Man, Black Widow, Hulk, Groot, SpiderMan, Venom i svi drugi koji potpadaju pod ove tri franšize mogu se kupiti. U osnovnom Avengers paketu dobijate Tora, IronMana i Black Widow. Glavna promena u odnosu na Infinity 1.0 je u tome što direktno „iz kutije“ dobijate kooperativni mod jer posedujete likove iz istog sveta. Setimo se, 1.0 je donosio miks likova iz različitih igara/filmova, što je podrazumevalo da morate da dokupite dodatne karaktere kako biste dobili kooperativne mogućnosti.

29d90c66a84756279b8ea70f00a64b53243a90d0

Infinity 2.0 zaista donosi sjajno singleplayer iskustvo i prenosi dobro The Avangers atmosferu. Dobar dizajn karaktera, dobar izgled likova, dobra gluma, čak i kada je poznato da su skoro svi likovi sem Nick Fury-ja odglumljeni uz pomoć dubl glumaca, a ne originalnih. Još važnije od sveg apomenutog, svaki lik poseduje poteze, pokrete i moći koje i očekujete. Tor baca čekić, IronMan puca lasere iz ruku, the usual stuff.  Još važnije od toga, moći i potezi postaju jači kako vreme odmiče. Iskustvo dovodi do novih nivoa, novi nivoi do poena koje možete da iskoristite za unapređenje. The usual stuff. Možete unaprediti standardne udarce, otključati specijalne i uraditi sve ono što mislite da će doprineti tome da porazite horde protivnika koje nadiru iz svih pravaca. Menhetn u Infinity 2.0 čini znatno veći i bolje razrađeni svet nego bilo koji iz Infinity 1.0 što je pohvalno a i sama priča, koja naravno podrazumeva Lokija koji želi da uništi svet razrađena je znatno bolje nego sve viđeno u „kecu“ i čak donosi i želju za praćenjem onoga što se događa i iščekivanjem narednih dešavanja. Nažalost, kampanja je u jednom drugom smeru malo tanka, a to je okruženje. Iako je svet znatno veći, deluje kao da nije posebno popunjen, nema interakcije sa okruženjem, nema nikakvih mini dodataka koji bi učinili igranje znatno interesantnijim.

Čak i same borbe posle nekog vremena mogu da dosade jer se baziraju na istom konceptu  i istim potezima. Kako se skoro sve vreme borite protiv ledenih divova, lako ćete shvatiti na koji način oni funkcionišu. Dve mini igre, prva svojevrsni Diablo klon i druga – tower defense, predstavljaju kratkotrajno osveženje i više demonstriraju šta sve engine igre može da uradi nego što su zaista nešto na šta ćete se osloniti. Kada smo pomenuli da je kooperativni mod sada moguće igrati od starta jer imate više likova iz iste franšize, „zaboravili smo“ da pomenemo da to ujedno znači i da umesto dve ili tri različite igre i sveta vi zapravo imate samo jedan, pa se tako morate „otvoriti“ za Spidermana ili Guardianse ako želite da igrate i ostale igre. Svetu se ne može ugoditi.

disney-infinity-2-0-marvel-super-heroes-spider-man

Naravno, glavna prednost dvojke baš kao i keca je Toy Box mod, otvoreni svet i mogućnost da kreirate šta god poželite, ali ovoga puta niste ograničeni slučajnim izborom – apsolutno je sve na vama, svi važi izbori i sve opcije možete upotrebiti, naravno kada ih jednom otključate korišćenjem blue sparka, monete u ovoj igri. Nažalost, strma kriva učenja i razlika između pravljenja osnovnih stvari i nekih zaista naprednih kreacija prisutna je i ovde, pa ćete posle 10 minuta napraviti solidnu malu zabavu, ali da biste napravili solidnu osrednju zabavu, morate da izdvojite nekoliko dana investiranja vremena u Infinity Toy Box.  Posao vam je malo olakšan ubacivanjem malih pomagača koji za vas obavljaju deo posla ili templatea koji donekle olakšavaju početak igre ali to i dalje nije dovoljno da bi vam omogućilo da bez većih problema stvarate neke sjajne kreacije.

packaging-en-gb-3f10ac99f3d3982be9120fe43952432e

Za kraj, probajmo ovako – ukoliko želite igru sa Marvel herojima, LEGO Marvel je bolji izbor. Ukoliko želite da imate i figurice koje će vam ostati za kasnije, Infinity 2.0 je jedini izbor. Ukoliko volite da kreirate svetove ili vi ili vaša deca, opet, Infinity 2.0 je pravi izbor. Kampanja nije neka, ali će vas donekle zabaviti, kao i mini igre. Potom uključite Toy Box i zabavljajte se bez ograničenja. Kada naučite da ga koristite, naravno.

Autor: Stefan Starović

Disney Infinity 2.0

0