REVIEW: Skylanders Trap Team

Skoro tri godine su prošle od kada je Activision predstavio „žive igračke“ pod imenom Skylanders, i podnaslovom Spyro Adventures, koristeći tada poznatog ljubičastog zmaja kako bi bolje progurali proizvod. Vrlo brzo je Spyro postao nepotreban jer su Skylandersi postali veliki hit sami po sebi. Usledio je nastavak Giants, potom Swap Force i sada, u oktobru tekuće godine, Trap Team. Poslednji deo je ujedno označio i povratak Toys for Bob na čelo razvoja, pošto ih je u Swap Teamu zamenila ekipa Vicarious Vision, dotadašnji „pomagači“ Toys for Bobu.

SkylandersTT_Screen7

No, dosta o tome. Nakon događaja u trećem delu, Swap Force, Kaos, glavni negativac u igri pušta najveće zlo i najgore pošasti u Skylands, planetu u kojoj se odigrava ovaj naslov, tako što raznosi u vazduh Cloudcracker zatvor, gde su svi oni bili zatočeni. Ovo ujedno šalje i sve Trap Master Skylandere i Traptaniume na zemlju. Igrač, u ulozi Portal Mastera, mora da koristi Trap Mastere i Traptanium segmente, sada u formi zamki, kako bi uspeo da uhvati sve odbegle begunce i ponovo ih vrati u zatvor.

SkylandersTT_Screen8

Iako je priča „nova“, sistem igre nikako nije. Igrač kontroliše različite karaktere postavljajući figurice koje predstavljaju likove na odgovarajuće polje odnosno „portal“ koji se zove Traptanium portal. Novitet koji sa sobom donosi Trap Team jesu upravo zamke, dodatni objekti koji se postavljaju na portal i u koje glavni junak može da uskladišti 47 protivničkih likova koji potom postaju dobri i ujedno likovi kojima igrač može da upravlja tokom partije. Svi „zarobljeni“ negativci mogu se koristiti i na drugim konzolama. Novitet u portalu je i zvučnik koji se aktivira prilikom hvatanja protivnika.

SkylandersTT_Screen9

Trap Masters su novi Skajlenderi koji su predstavljeni u ovom delu igre a koji su poseduju posebno efikasne i snažne udarce kada se sukobljavaju sa protivnicima pobeglim iz zatvora. Novitet su i Skylanders Minis, male verzije standardnih Skylandera kojima se takođe može upravljati. Promena iz igranja u ulozi protivnika i dobrih Skylandera obavlja se instant u bilo kom trenutku u igri. U kooperativnom modu igrači mogu deliti zarobljene protivnike i neizmenično igrati njima. Ipak, postoji posebno vremensko ograničenje koliko se dugo može koristiti zarobljeni neprijatelj. Kada se energija potrebna za pokretanje ovih likova potroši, igrač mora sačekati da se ona ponovno dopuni kako bi mogao iznova da iskoristi sve mogućnosti zarobljenog protivnika. Sve ovo ubačeno je iz razloga što su negativci snažniji nego standardni Skylanderi ali i poseduju specijalne zadatke koji samo oni mogu da obave.

SkylandersTT_Screen10

Pored svih postojećih Skylandera, Trap Team donosi 16 novih Trap Mastera, 16 novih likova i četiri lika koji su doživeli svoj povratak u igru. Kada govorimo o kvalitetu samih figurica, one jesu na visokom nivou izrade ali svakako zaostaju za Disney Infinity likovima koji su postavili nove standarde po pitanju kvaliteta izrade. Izvođenje je dobro poznato iz trećeg lica u potpunom 3D okruženju i po tom pitanju Skylandersi nemaju novitete u odnosu na prethodnike. To ujedno znači i da će biti najinteresantiji starim znancima u serijalu, a da će oni koji tek počinju sa ovom igrom najverovatnije odabrati neku od starijih verzija.

Autor: Bogdan Diklić

Skylanders Trap Team

0