REVIEW: Super Galaxy Squadron

Super Galaxy Squadron je vertikalni shoot em up stare škole. Debitantska igra studija New Blood smešta vas u daleku budućnost, gde je ljudska rasa ostvarila kontakt sa žiteljima planete Tau Ceti. Sve je bilo u redu, dok jedna radikalna grupa ljudi nije napala vanzemaljce, i time prekinula mirne odnose. Sada, nekada dve prijateljske civilizacije vode rat, i vi ćete biti pilot koji će doneti pobedu Zemlji i vratiti balans u univerzum.

ss_91ffd3461b9e86662ddc014cff4719062d2cb458

U ponudi imate 14 pilota, tj. 14 različitih letelica koje možete izabrati, svaka sa svojim prednostima i manama, kao i kratkom istorijom pilota. Posle ovog izbora, možete odmah preći na kampanje, koje se sastoje od 6 nivoa, gde na kraju svakog imate boss bitku, ili pak možete igrati endless mod, koji kao što samo ime kaže nema kraja, i koji može da posluži za dobro testiranje letelica, pre nego što se bacite na prelaženje igre. Kampanje imaju dva nivoa težine, normal i hardcore, koji se ne razlikuju mnogo, osim po pitanju energije koju imate na početku.

ss_2cd39b3bd485bb884434c27dee42ccf171032506

Kao i druge igre ovog žanra (Raiden, Grandia, Crimzon Clover… ), vi ste u skučenom delu svemira, i pucate na sve što se nalazi na ekranu. Mrtvi neprijatelji će iza sebe ostavljati energije i poboljšanja za vas da pokuite, dok u isto vreme izbegavate salve metaka, lasera i bombi. Svaki pogodak od strane Ceti lovaca ima šansu da vam oduzme novostečeno oružje, tako da treba uvek biti pažljiv. U nekim trenucima će biti toliko neprijatelja i metaka oko vas, da nećete znati gde da se sklonite, što čini ovu igru uzbudljivom i vizuelno zapanjujućom. Kontrole su svedene na svega sedam tastera, od kojih su četiri za kretanje, tako da sa tim neće biti problema.

Svi prihodi od igre idu u dobrotvorne svrhe za ugroženu decu

Super Galaxy Squadron je ceo odrađen u stilu arkadnih igara sa početka 90ih, od izgleda do audio podloge. Pikselizovana grafika i 8bitna muzika daje retro SF šarm igri. Eksplozija boja u mračnom i pustom kutku svemira dok se borite sa neprijateljima je prelepo urađena, i biće glavni razlog da nastavite da igrate ovaj naslov.

[huge_it_gallery id=”20″]

Iako igra koja bi odlično prošla na handheld uređajima, uspela je da stekne određenu popularnost u Steam zajednici, kao i zahvalnost igrača što je jedan novi studio izabrao da izbaci naslov iz žanra koji je nažalost zaboravljen na kompjuterima. Kvalitet igre umanjuje činjenica da je priča prekratka, a da endless mod dosadi posle nekog vremena. Ali ako bi razvojni studio odlučio da napravi dodatni materijal i ubaci multiplayer, svakako bi bili na dobrom putu da od ove igre naprave hit.

Autor: Ivan Danojlić

Super Galaxy Squadron

0