Mobile

Apple je odbio Scrolls, što je dovelo do gašenja igre

Posted on

… ili bi makar to mogao biti jedan od scenarija. Već neko vreme glavno pitanje u industriji je zbog čega Mojang nije uspeo da izda Scrolls za iOS odnosno iPad i iPhone uređaje. Uspešna igra pojavila se za PC i Android još u decembru prošle godine, ali iako je bila najavljena i za Apple, do izlaska nikada nije došlo.

Sada su se pojavile nove informacije koje sugerišu da je igra uspešno portovana na iPad i da nisu tehnički problemi ti koji su postavili kočnicu na Scrolls već “ljudski faktor” odnosno loša i nepravovremena komunikacija. Apple je odbio igru zbog načina na koji igra reguliše pitanje naloga korisnika i registracija igrača, ali niko to nije znao pre nego što će se odbijanje dogoditi odnosno Mojang i Apple se nisu usaglasili po ovom pitanju mnogo pre nego što će igra otići na review proces u Kupertino. Nakon toga, postalo je isuviše kasno da Mojang bilo šta menja, jednostavno nije bilo dovoljno vremena za to.

Mojang je doduše izjavio da čak i da je iOS verzija izdata, to ne bi “spasilo” igru koja je planirana za gašenje do juna naredne godine, kao i da je odluka da se igra ugasi bila isključivo u rukama razvojnog tima i da nema nikakve veze sa tim što je Microsoft kupio Mojang. Mada, u stručnim krugovima vlada mišljenje da je to upravo zato što se Scrolls nije pojavio za iOS.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version