PC

Gamescom 2015 prezentacija za novinare: Battleborn

Posted on

Prva prezentacija prvog javnog dana na Gamescom sajmu je Battleborn. Erin Tibo nam prezentuje Battleborn, novu intelektualnu svojinu Gearboxa koja je prvi IP koji Gearbox donosi od 2009 godine, nakon što je Borderlands stigao na naslovne strane gaming medija širom sveta.

Dizajneri igre odlučili su da iskombinuju dosta toga iz drugih žanrova, poput MOBA naslova, RPG napredovanja kao i first person shooter pucačine. Za razliku od drugih igara sličnog tipa, Gearbox je oduvek insistirao na tome da jedan žanr ne bude i jedini prisutan u njihovim igrama, pa će tako fanovi Dota i LoL naslova prepoznati ponešto u Battlebornu, fanovi FPSa će dobiti svoju dozu zabave a i oni koji vole napredovanje i RPG elemente imaće razloga za radovanje.

Pored kooperativnih i kompetitivnih modova igre, Battleborn donosi i misije za jednog igrača, koja se može igrati i završiti na više različitih načina što će sa druge strane doneti veliki broj dodataka i novih predmeta i nagrada za igrače. Oko priče igre smo pričali još na E3 sajmu, pa ćemo je ponoviti ukratko – Univerzum se smanjuje i zvezde se gase, ostala je samo jedna, Solus, oko koje su se preselile sve rase koje su postojale u univerzumu, na pet planeta koje kruže oko Solusa, što je dovelo do stvaranja frakcija ali i alijansi među rasama.

Pored singleplayer kampanje glavni deo akcije odvija se u multiplayer univerzumu, a igračima je na raspolaganju čak 25 različitih karaktera, svaki sa svojim oružjima, specijalnim udarcima i specifičnim načinom igre.

Na Gamescom prezentaciji videli smo četiri karaktera. Rejna, koja pripada pobunjenicima, koristi pištolj i plazma pušku kako bi neutralisala protivnike, mada pored napada može se razviti i u lika koji pre svega pruža podršku svojim saborcima.

Sistem napredovanja i otključavanja novih moći je, baš kao što smo pomenuli na E3, pojednostavljen u odnosu na Borderlands i daje mogućnost da vrlo lako otključate sve mogućnosti vašeg lika jer konstantno birate između dva specijalna poteza ili dodatka. Podsetimo, tokom Borderlandsa drvo napredovanja bilo je podeljeno na tri različita dela sa velikim brojem podgrana.

Likovi mogu da napreduju tokom jedne partije, između mečeva ali i samostalno kao karakteri između partija. Nešto slično poput napredovanja heroja u MOBA naslovima. Oprema koju nabavljate otključava se igranjem ali i kroz kupovinu unutar igre, korišćenjem Battleborn monete.

Melka je drugi karakter koji smo imali prilike da vidimo, koja je neka verzija inženjera u Battelborn svetu. Ambra je treći lik kojeg predstavljaju na GamesComu i koja je boginja Sunca, koja koristi svoj štap za udarce na blizinu ali i mogućnosti jedinog Sunca u univerzumu da poziva snažne magije.

Četvrti lik je zapravo ptica, Benedikt, koja poseduje dosta snažan lanser raketa koji može da ispali više brzih ali nešto slabijih raketa ili jednu ali znatno jaču. Ujedno je i jedini lik koji može da leti i jedri.

Zanimljiv deo prezentacije koji nažalost ne možemo da vam prikažemo kao video je predstavljanje test mapa koje Gearbox ekipa koristi kako bi testirala svoje likove, njihova oružja. specijalne poteze i fizički model.

Specifični grafički izgled igre je rad Mišela Ganjea, poznatog francuskog ilustratora koji je radio na velikom broju poznatih filmova i animiranih radova širom sveta.

Ujedno važna stvar koju je Gearbox najavio na kraju prezentacije bila je i split screen opcija za konzolne sisteme a igra izlazi 9. februara 2016 godine.

 

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version