Mnogi su se obradovali Trine 3, nastavku popularnog serijala platformsko-logičke video igre. Međutim, radost je trajala kratko, jer su igrači shvatili da igra traje samo 4 do 5 sati, kao i da se završava svojevrsnim “cliffhangerom” što je mnoge nagnalo na razmišljanje da su u razvojnom timu ovo uradili namerno, kako bi kasnije dodatno monetizovali igru DLC paketima. Sve ovo dovelo je do loših ocena igre, negativnog publiciteta i pada popularnosti.
Frozenbyte se obratio javnosti otvorenim pismom kako bi rekao da je zbog svega toga imidž franšize kao i njena budućnost dovedena u pitanje, te da dužina trajanja nije povezana sa idejom da se monetizuje na DLC principu već da su se developeri malo “zaigrali”, ubacili 3D u igru i samim tim znatno brže potrošili budžet za razvoj igre nego što su planirali da će biti slučaj. Igra je inače koštala skoro tri puta više nego Trine 2, preko 5,4 miliona dolara, ali za ukupnu realizaciju svih planova koje su imali kao i dužine trajanja, bilo im je potrebno preko 15 miliona dolara, koje nisu imali.
Ideja je da sada pokušaju da nadoknade minus i zarade još novca preko prodaje igre, kako bi kasnije mogli da izdaju i spremaju nove dodatke. Ukoliko to izostane, kako kažu, planiraju da “stave katanac” na svoju kompaniju jer kao mali razvojni tim ne mogu da izdrže slabiju prodaju. Ujedno kažu da iako je nekima potrebno 4-5 sati da pređu igru, novim igračima će biti potrebno oko 7-8, što je po mišljenju Frozenbyte, više nego solidno trajanje.
Da li će ovo otvoreno pismo uticati na negativne komentare, ostaje da se vidi.