Tyranny je najnoviji RPG na kome radi Obsidian Entertainment u saradnji sa Paradox Interactive, o kome smo prvi put saznali marta ove godine. Premisa priče ovog RPG-a je u tome da je vaš lik deo “bad guys” tima na čelu sa Kyrosem, koji je pobednik poslednjeg rata i sada upravlja svetom na njegov način, za koji on smatra da je brutalan, ali na uvrnuti način pravedan. Vaš lik je jedan od poverljivih generalana Kyrosa, onaj ko isporučuje njegovu volju. Igra bi trebalo da ima puno teških moralnih i ličnih odluka, gde ćete odlučivati da li ćete nastavi da radite u službi “zla” ili ćete povesti pobunu protiv vlasti Kyrosa.
Obsidian je bio prisutan na nedavno završenom E3 sajmu, i tamo su posetioci mogli da probaju demo igre kako bi iz prve ruke videli šta možemo da očekujemo. Igra vizuelno i uopšte “pojavno” jako podseća na Pillars of Eternity, što ni ne čudi previše jer su uglavnom korišćeni alati koje je Obsidian razvio sa PoE. Borba je u realnom vremenu sa pauzom i ima tempo vrlo sličan onom koji smo videli u Pillars of Eternity, koji jedan deo publike baš nije oduševio previše, ali videćemo da li će Obsidian nešto menjati po tom pitanju u Tyranny. Sistem dijaloga je takođe u najboljem maniru cRPG igara, bogat opcijama i usko povezan sa skillovima vašeg karaktera.
Glavne novine, što se gejmpleja tiče, jesu takozvane kombo magije, koje se aktiviraju ukoliko neki od vaših karaktera imaju specijalan odnos. Tokom igranja igre ćete nailaziti na kompanjone baš kao i u PoE, i u zavisnosti od toga kakav odnos razvijete sa njima (ljubav, strah, poštovanje, mržnja) postojaće specijalni kombo efekti koji se aktiviraju kada ta dva karaktera odrade nešto, što će uvesti dodatni strateški momenat prilikom borbi u igri.
Druga novina jeste način sakupljanja iskustva, odnosno levelovanja. Ovde je primenjen Elder Scrolls nači napredovanja, gde se stvari leveluju pojedinačno što ih više koristite. Borba sa jednorukim mačem će vam budžiti tu veštinu, korišćenje određene magije će vam davati bolju varijantu te magije, itd. Ovaj sistem u osnovi omogućava besklasni pristup razvoju lika i kastomizaciju vašeg karaktera čak i u odmaklim delovima igranja.
Tyranny bi trebalo da izađe krajem ove godine, a na snimku ispod možete videti gejmplej demo verzije iz koje smo saznali ove novine o kojima smo pričali, gde je prikazana misija opsade i tri načina kako je moguće privesti tu misiju kraju.