Izdavač Warner Bros se našao pod lupom federalne trgovinske komisije (FTC) kada je otkriveno da je promotivna kampanja za igru Middle-Earth: Shadow of Mordor bila organizovana kao obmana javnosti.
Naime, pred izlazak igre, Warner Bros je ponudio određenim uticajnijim/velikim youtuberima pristup igri pre njenog izlaska i neku sumu novca pod jednim uslovom – da o igri naprave potpuno pozitivan video u kome neće pomenuti potencijalne negativne strane iste. Iznosi nisu otkriveni, ali se spominje da su varirali od nekoliko stotina do nekoliko hiljada dolara, kao i da je PewDiePie bio jedan od youtubera koji je prihvatio da uradi promociju. Štaviše, mnogi recenzenti su tada bili uslovljavani da prihvate dogovor inače neće imati review kopiju igre pre izlaska.
Problem nastaje oko još jedne stavke koja je bila u ugovoru, a to je da informacije da je u pitanju promotivni video nisu uopšte morale biti naznačene nigde u videu što je protivno zakonima i pravilima koja FTC ima po pitanju promovisanja nekog proizvoda. Napomene da je video sponzorisan su jedino smele da budu u okviru opisa Youtube videa, na dnu, što znači da niste ni mogli da ih pročitate ukoliko ne biste kliknuli na dugme da se prikaže ceo opis videa.
FTC je naglasio da je ovim Warner Bros aktivno pokušavao da obmani javnost oko kvaliteta proizvoda, kao i da je na taj način kao objektivan stav učesnika kampanje prikazano fabrikovano mišljenje. WB će morati da otkrije celu listu učesnika u kampanji i ubuduće morati da se povinuje pravilima za promocije inače je građanska tužba neminovna. Shadow of Mordor na kraju jeste bio veoma dobra igra, ali ovakvi potezi dovešće u pitanje kredibilitet velikog broja Youtube kanala i recenzenata u svetu.