PC
Developeri o singlplejeru u Titanfall 2
Novi trejler za nastavak popularnog Titanfall-a iz 2014. godine nam govori o idejama i pristupima dizajnu singleplejer sadržaja za Titanfall 2
Developeri pričaju o tome da kroz igru žele da razviju vezu između battle tanka (mašine) i vas (čoveka) kao igrača, tako što će vas stavljati u situacije gde ne možete jedan bez drugog. Kampanja će prelaziti od velikih masovnih bitaka do mirnih scena sa zagonetkama koje trebati rešiti kao bi nastavili dalje. Zagonetke će od vas zahtevati da stanete i razumete okruženje, i da koristite sile prirode u vašu korist.
Kroz igru ćemo proći i kroz veliki broj boss borbi, koji će osim originalnih mehanika imati i karakter koji će ih definisati i omogućiti da ih pamtimo i dugo nakon igranja.
Kako kažu autori, njihov generalni cilj je da pokažu da klasični šuteri ne moraju da imaju jednodimenzionalni gejmplej već da mogu da ih definišu različiti pristupi igri, i da će to obogatiti iskustvo igrača u Titanfall 2.