Mobile
Koliko je zaista uspešan Super Mario Run?
Nintendova prva Super Mario igra koja je izašla za mobilne uređaje je nedavno stigla na iOS i mnogi su se pitali koliko je ovaj potez pametan od strane japanskog giganta.
Sada, kada konačno imamo podatke iz Nintenda, možemo da kažemo da je potez bio više nego sjajan. U saopštenju za javnost, Nintendo je otkrio da je Super Mario Run downloadovan čak 40 miliona puta za samo četiri dana od kako se pojavio na Appstore i igra je sada na prvom mestu u kategoriji besplatnih igara na 140 (od 150 tržišta). Očekuje se, naravno, da ovaj broj još skoči kako budu dolazila proširenja za igru kao i Android izdanje tokom 2017. godine.
Za sada nije otkriveno koliko je igra donela novca kompaniji, za šta ćemo morati da čekamo prvi sledeći finansijski izveštaj, ali ne sumnjamo da su i tu visoke brojke. Znamo da je trenutno na prvom mestu na američkom tržištu po zaradi i to iznad izuzetno popularnih igara Clash of Clans i Clash Royale. Igra inače može da se samo proba besplatno i igračima je dostupno svega par nivoa, dok jedina stvar koje može da se kupi u igri je otključavanje preostalog sadržaja što je 10 dolara.