PC
Džoš Sojer o multiklasama u Pillars of Eternity 2
Džoš Sojer (Josh Sawyer) jedan od glavnih gejm dizajnera u Obsidian Entertainment, je u najnovijem kickstarter videu za PoE 2 kampanju, pričao o tome kako će funkcionisati multiklasni likovi u Pillars of Eternity 2, što je bio jedan od prvih ostvarenih “strech goals” ciljeva u kampanji.
Pillars of Eternity 2 će imati 11 klasa, od kojih će svake dve klase moći da se ukombinuju u multiklasnog lika, što znači da će biti ukupno 55 multiclassing kombinacija (i svaka će imati ime!).
Postavlja se pitanje kako će se ovoliki broj kombinacija balansirati i učiniti da bude podjednako zabavan i izazovan za igranje, odnosno kako neće doći do mrtvih krajeva gde je neka kombinacija jednostavno loša, dok je neka druga neverovatno jaka.
Isto tako se postavlja pitanje, koje se uvek postavlja kada su multiklase u pitanju, zašto izabrati multiclassing umesto solo klase.
O svemu ovome nam na jednostavan matematički način govori Džoš u klipu uspod. Ukoliko ste ljubitelj rpg igara i volite da naučite kako funkcionišu i kako se balansiraju neki sistemi iza zavese, odnosno kakvom se filozofijom dizajneri vode prilikom njihovog razvoja, preporučujemo vam da pogledate klip ispod.
On kaže da je idealni balans da na svakom levelu snaga multiclass lika bude negde na 75-80% moći jednoklasnih likova, kako bi mutliklasni lik bio dovaljno zabavan i moćan da normalno igranje, ali ne i očigledno bolji izbor od solo levelovanja jedne klase.
Fig kampanja za Pillars of Eternity 2 napreduje odlično, ostalo je još 22 dana do kraja kampanje, a u trenutku dok ovo pišemo već je prikupljeno 2,04 miliona dolara, skoro duplo više od osnovne tražene sume.