Kao što verovatno znate, inXile već uveliko radi na dvema novim igrama dok se polako priprema za izlazak Torment: Tides of Numenera, koji nam dolazi 28. februara. U pitanju su treći nastavak u serijalu Wasteland i oživljavanje čuvenog dungeon crawler RPG-a Bard’s Tale, sa četvrtom igrom u franšizi.
Bard’s Tale je originalno izašao 1985. godine, da bi se njegov nastavak, The Bard’s Tale II: The Destiny Knight, pojavio već godinu dana kasnije, a “trojka” 1991. godine. Na svim ovim igrama je radio čuveni Interplay i Brian Fargo, današnji osnivač i vlasnik inXile. Godine 2004. je upravo inXile, tada tek u osnivanju, napravio rimejk keca, jednostavno nazvan The Bard’s Tale, ali je igra bila akcioni rpg, umesto tada pomalo zaboravljenog dungeon crawler žanra. Igra je prošla dobro do osrednje kod kritike, sa procečnom ocenom oko 75/100.
Danas je pred nama prvi prikaz toga kako bi borba u Bard’s Tale IV trebalo da izgleda. Kako je u pitanju klasični dungeon crawler, igra se odvija iz prvog lica i vodite 4 lika sa sobom u poteznoj borbi. Prvi utisci su nam da estetski igra izgleda zaista prelepo i tehnički dobro odrađeno (iako naglašavaju da ima tu još puno posla da se radi), ali nam je drugi utisak da neke stvari izgledaju kao da tu treba još uvek puno posla, pre svega oko animacije vaših likova dok pričaju (smešno “poskakivanje”) kao i samog izgleda korisničkog interfejsa.
U tekstu koji je u Kickstarter apdejtu išao uz novi video, napominje se da je ovo praktično samo pre-alfa koncept i da se sve treba uzeti sa rezervom, te da je ideja snimka da pre svega pokaže fanovima kako će to grubo izgledati i u kom pravcu ide vizuelni dizajn igre.
A kako izgleda video o kome pričamo, možete pogledati ispod: