PlayStation 4
Kodžima u njegovom stilu objasnio kako napreduje Death Stranding
Ako se iole upoznati sa radom jednog od najboljih dizajnera igara, Hideo Kodžimom, onda vas neće iznenaditi koliko voli da se igra sa igračima, i koliko je to radio i ranije, pa čak i unutar svojih Metal Gear Solid igara. Kao što verovatno i znate, Kodžima je raskrstio sa MGS franšizom i bacio se na pravljenje svog novog IP-a zvanog Death Stranding.
Death Stranding je najavljen prošle godine na E3 sajmu, a mi informacije o njemu dobijamo na kašičicu. I to ne onu sa kojom sipate šećer u kafu, već onu plastičnu, malu, što dobijate u kafićima i grickate je dok ne krenete dalje. E toliko informacija Kodžima daje nama.
Ali, eto ipak nekih novina ima. Tokom Tribeca Games festivala, održanog ovog vikenda, na pitanje kako napreduje rad na Death Stranding naslovu, on ja imao veoma zanimljiv odgovor. Izjavio je da imaju generalni plan za ceo projekat, da imaju zaplet, kao i da testiraju razne varijacije sistema. Pod sistemom je verovatno mislio i na tehničke i na gejmplej elemente same igre. Nakon toga, uporedio je Death Stranding sa restoranom koji treba da se otvori i rekao da on u ovom trenutku bira stolove i planira menije.
Ako ovo čita neko iz oblasti ugostiteljstva, slobodno nek da svoj uvid u to dokle je čovek stigao sa igrom, mada po svemu sudeći, izgleda da igra neće izaći 2017. godine. Sony će na E3 sajmu verovatno imati neke nove i konkretnije informacije vezane za ovaj naslov.