Poljski studio, koji stoji iza Witcher serijala, CD Projekt RED je potvrdio kako je marketinška kampanja za Cyberpunk 2077 spremna, i da će igra biti objavljena iznenada, što znači bez sitnih detalja, postera i tizera, kao što je slučaj sa Ubisoftovim naslovima.
“Promo kampanja za Cyberpunk 2077 je već isplanirana”, rekao je direktor kompanije Marcin Ivinski. “Glavna svrha kampanje je da počne iznenada, tako da ne mogu reći kada će početi. Jednostavno mora biti iznenađenje.”
Ova izjava sugeriše da će period između samog otkrivanja igre i njenog puštanja u prodaju biti kratak. CD Projekt RED možda koristi sličan marketinški trik kao što je bilo slučaj sa igrom Fallout 4. Kratka i oštra kampanja koja je trajala samo pet meseci, nije nanela nikakvu štetu Bethesdinom naslovu.
Mala je verovatnoća za neku novinu na ovogodišnjem E3 sajmu, pošto je studio početkom ove godine izjavio da je 2017. godina posvećena Gwentu.
Cyberpunk 2077 je naučnofantastični akcioni RPG rađen po stonoj RPG igri istog imena (osim naslovne godine), i u razvoju je već preko 5 godina. Očekivani datum izlaska je negde između 2018. i 2021. godine za PC, Xbox One i Playstation 4(mada ko zna koliko će još konzola izaći do tada). Pored ovog, CD Projekt RED radi na još jednom velikom RPG naslovu, što predstavlja još veći pritisak za razvojni tim.