U najnovijem izdanju EDGE magazina, razvojni studio Sledgehammer Games, koji razvija CoD: WWII, je dao nekoliko detalja o Zombies modu, multiplejeru i posvećenosti pažnje detaljima.
Studio je u intervjuu potvrdio da je naziv zombi kampanje: Nazi Zombies, koja će igračima pružiti priču zasnovanu na istinitim događajima. Napomenuto je da će iskustvo biti slično onom iz igre Dead Space, na kojoj su učesnici intervijua, Majkl Kondrej i Glen Skofild, radili sa studiom Visceral Games.
Što se tiče pažnje kojoj su posvetili detaljima, Skofild i Kondrej su obilazili dosta lokacija na kojima su se odigravale velike bitke u Drugom svetskom ratu, i koncentracione kampove. “Želeli smo da vidimo kakav je osećaj biti u Normandiji na -10, dok pada sneg”, rekao je Skofild.
Tempo multiplejera će biti dosta sporiji i pruža strateški prilaz borbama, za razliku od prethodnih Call of Duty igara, koje su pružale brzu akciju praćenu raznim busterima i egzoskeletima. U dizajniranju mapa je uloženo dosta vremena i novina je da igrači više ne moraju da brinu o opasnosti sa neba. Dodato je još da su mape smeštene na različitim frontovima, ali Skofild i Kondrej nisu želeli da otkriju previše detalja pre E3 sajma.
Ovi detalji dolivaju još više uzbuđena vernim fanovima, jedva čekamo da vidim šta se kuva za E3 sajam. U međuvremenu, pogledajte par novih koncept slika: