PC
Iron Harvest – strategija u realnom vremenu smeštena u periodu nakon Prvog svetskog rata
Nakon što je Studio King Art Games prošle godine najavio Iron Harvest za PC, PS4 i Xbox One, nismo dobijali nikakve nove informacije o napretku u razvoju ili neki video koji bi nam prikazao igru na delu.
Sada kada je Gamescom sajam pred vratima, dobili smo novi tizer trejler, koji nam prikazuje i par sekundi gejmpleja.
Iron Harvest predstavlja strategiju u realnom vremenu (RTS) sa događanjima u alternativnom periodu nakon 1920. godine, gde igrači preuzimaju komandu nad herojima, mašinama i vojnicima u borbi protiv zlih mašina koje su konstruisane tokom Prvog svetskog rata.
Sam gejmplej pruža otvoreno sandbox iskustvo sa dinamičnim tokom priče, tako da igrače samo mašta ograničava u načinu prelaženja igre. Džinovske mašine nisu nespretni roboti sa prostom mehanikom kretanja, već imaju sposobnost preskakanja zidova i objekata u sukobu sa drugim jedinicama, takođe se razlikuju i po vrsti oružja koje poseduju.
Ovaj alternativni svet sa snažnim steampunk elementima je proistekao iz uma Jakuba Rozalinskog, slikara koji u starom stilu sumornih i ispranih boja prikazuje kako izgleda život običnih ljudi sa džinovskim mašinama u pozadini. Konceptna umetnost, kao i same animacije iz Gvozdene Žetve izgledaju veoma fascinantno, i te Jakubove radove možete pogledati ovde.
Jan Tejzen, vođa projekta u studiju King Art, nije krio odakle je crpeo inspiraciju za kreiranje ove strategije: “Mi obožavamo igre poput Company of Heroes i Men at War i želimo da pružimo slično gejmplej iskustvo u svetu kojeg je Jakub kreirao“.
Jedina loša stvar je da moramo još da čekamo do trenutka kada ćemo moći da uskočimo u ovaj svet, zato što je studio najavio izlazak igre tek za 2019. godinu