Kada se Mass Effect: Andromeda u martu pojavila na tržištu, imala je veliki broj problema, a najgori je bio vezan za animacije karaktera. Tokom perioda od oko 5 meseci, Bioware je sa svakim novim pečom polako ispravljao greške koje su uglavnom kvarile iskustvo u igri za jednog igrača.
Ali je i tome došao kraj, zato što ovaj razvojni studio najavio da u potpunosti gasi podršku za singlplejer komponentu igre.
Bioware u objavi naglašava kako su još u ranijim fazama razvoja želeli da veći trud ulože na pružanje što boljeg multiplejera, “U ranom razvoju smo odlučili da se fokusiramo na priču u Pathfinderu, istraživanju Andromeda galaksije i sukobu sa Arkonom. Igra je dizajnirana da dalje proširi putovanje kroz galaksiju sa novim multiplejer misijama i novim stripovima i novelama“.
Poslednji apdejt će biti verzija 1.10, i osim tehničke podrške, gasi se i svaka nada o nekom DLC dodatku, dok će se rad na multiplejeru nastaviti, sa redovnim dodavanjem novih misija i dodataka za kastomizaciju.
Nažalost, ovo je sve češća praksa u gejming industriji, gde singlplejer priče sa ogromnim potencijalom pate zbog multiplejera, iz razloga što on donosi mnogo više novca na duže staze pored inicijalne kupovine.