PC

Developer igre Shadow of War progovorio o kontroverznom uvođenju mikrotransakcija

Posted on

Monolith je u avgustu predstavio Market za Middle-Earth: Shadow of War, sa kojim je omogućeno igračima da kupuju loot kutije i iskustvo u zamenu za prave novce. To je razbesnelo čitavu zajednicu, baš zato što se radi o igri koja je pravljena za singlplejer iskustvo i košta 60 dolara.

Nakon nešto više od mesec dana, vođa dizajna za Shadow of War, Bob Roberts, je u razgovoru za Eurogamer govorio o uvođenju spornih mikrotransakcija i o njihovom balansiranju.

Ubijamo se od posla da napravimo ovu veliku igru i kao dizajner ja se trudim da ona bude izbalansirana. Vršimo gomilu testiranja kako bi igrači mogli da uživaju u njoj. Sve loot kutije i ekonomiju pravog novca smo isključili tokom testiranja da bismo izbalansirali igru do iskustva koje je nagrađujuće i bez tih stvari.

Roberts je takođe naveo da igra neće zahtevati konstantnu internet konekciju, a uvođenje mikrotransakcija je načinjeno zato što developeri žele da izađu u susret igračima koji imaju ograničeno slobodno vreme, ali sa druge strane žele da uživaju u masivnoj igri.

Na pitanje da li je fer da AAA igra sa punom cenom ima mikrotransakcije Roberts je rekao: “Vi ulažete 60 dolara za veliku igru kao što je naša unapred i naš fokus je da igra vredi mnogo više od njene inicijalne cene. Želimo da  ljudi budu pozitivno iznenađeni koliko stvari pruža.”

Kompletan intervju sa dizajnerom možete pročitati na ovom linku.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version