PC
Developer igre Shadow of War progovorio o kontroverznom uvođenju mikrotransakcija
Monolith je u avgustu predstavio Market za Middle-Earth: Shadow of War, sa kojim je omogućeno igračima da kupuju loot kutije i iskustvo u zamenu za prave novce. To je razbesnelo čitavu zajednicu, baš zato što se radi o igri koja je pravljena za singlplejer iskustvo i košta 60 dolara.
Nakon nešto više od mesec dana, vođa dizajna za Shadow of War, Bob Roberts, je u razgovoru za Eurogamer govorio o uvođenju spornih mikrotransakcija i o njihovom balansiranju.
“Ubijamo se od posla da napravimo ovu veliku igru i kao dizajner ja se trudim da ona bude izbalansirana. Vršimo gomilu testiranja kako bi igrači mogli da uživaju u njoj. Sve loot kutije i ekonomiju pravog novca smo isključili tokom testiranja da bismo izbalansirali igru do iskustva koje je nagrađujuće i bez tih stvari.”
Roberts je takođe naveo da igra neće zahtevati konstantnu internet konekciju, a uvođenje mikrotransakcija je načinjeno zato što developeri žele da izađu u susret igračima koji imaju ograničeno slobodno vreme, ali sa druge strane žele da uživaju u masivnoj igri.
Na pitanje da li je fer da AAA igra sa punom cenom ima mikrotransakcije Roberts je rekao: “Vi ulažete 60 dolara za veliku igru kao što je naša unapred i naš fokus je da igra vredi mnogo više od njene inicijalne cene. Želimo da ljudi budu pozitivno iznenađeni koliko stvari pruža.”
Kompletan intervju sa dizajnerom možete pročitati na ovom linku.