Najnovija grupacija koja nam stiže kao igriva strana u šestom izdanju civilizacije jesu Kmeri.
Nažalost, u novijoj istoriji Kmeri su poznati po tragičnim događajima koje je vladajuća grupacija Crveni Kmeri izazvala tokom 70-godina prošlog veka, kada je pobijeno oko milion i po ljudi u državi koja je tada brojala 7 i po miliona stanovnika, čineći ovaj režim jednim od najsmrtonosnijih ikada.
Ipak, istorija Kmera bogata je velikim graditeljskim i kulturnim dostignućima, gde se posebno izdvajaju velelepni hramovi po Kambodži i Tajlandu i koji i predstavljaju veliku i važnu baštinu svetske istorije.
Upravo na ovim lepšim stranama istorije Kmera je i akcenat u najnovijem dodatku u Civ 6. Njihov vođa u igri je Džajavarman VII, veliki lider carstva Kmera s kraja 12. i početka 13. veka, poznat po pobedi nad Čampima i velikim graditeljskim poduhvatima kojima se i danas dive brojni turisti, a od kojih je svakako najpoznatiji veliki urbani centar Angkor Tom i u njemu hram Bajon.
Specijalni bonus koji donosi Džajavarman VII se zove “Monasteries of the King”, koj daje Culture Bomb efekat kada napravite sveto mesto, ali i bonus hranu i kuće ukoliko ih napravite na reci.
Jedinstvena osobina Kmera kao civilizacije u igri je Grand Barays, koja daje značajno veće prihode hrane sa farmi koje su napravljene pored akvadukta, a sami akvadukti daju bonuse na Faith i Amenity.
Specijalna jedinica Kmera su Domrey, slonovi naoružani balistama, i oni zamenjuju obične katapulte, imaju veću snagu i mogu da pucaju i kreću se u istom potezu.
The Prasat je kmerska zamena za Temple, koja nosi naziv po najstarijem poznatom hramu Kmera, Prasat Ak Yom, izgrađenom negde oko 800. godine. Daje bonus mesto za relikte i misionari iz Prasata automatski postaju mučenici.
Pogledajte promo video Kmera.