PC
Bungie priznao da treba biti otvoreniji sa igračima
Igrači su tokom perioda od nedelju dana pronašli čak dva skrivena sistema koji ograničavaju količinu dobijenog iskustva, prvo je postojao sistem zbog kojeg se iskustvo nije zarađivalo tokom ponavljanja određenih radnji, koji je brzo isključen, a drugi duplira količinu potrebnog iskustva za napredovanje kroz nivoe. Zbog svega ovog igrači su osuli tešku paljbu na Bungie, razvojni studio igre, i optužio ih kako ne pružaju dovoljno detalja.
Bungie nije mnogo čekao, već je ubrzo objavio veliki apdejt u kojem je ozneo planove za budućnost i priznao da treba otvoreno komunicirati sa igračima. Producenti igre, Luk Smit i Kris Baret, su izjavili kako će sav budući sadržaj biti namenjen igračima koji na Destiny 2 gledaju kao na hobi: “Destiny 2 post-launch sistemi, dodaci i apdejtovi su dizajnirani sa fokusom na igrače koji žele da Destiny bude njihov hobi – igra kojoj se vraćaju, i igra gde se sklapaju prijateljstva”.
Jedna od svakako velikih novina je novi tier oružja, nazvan Masterworks, koji donosi nasumične bonuse, jedinstvene tooltipove i prikazan broj ubistava. U decembru igrače očekuju dva apdejta, 5. i 12. decembra, koji su pre svega usmereni ka produbljivanju sistema nagrada za napredne igrače, donošenju veće kontrole u dobijanju nagrada, omogućavanjem iskorišćenja Shardova i ispravke kvaliteta igre gde god je to moguće.
Vezano sa XP mehaniku, Bungie je objavio kako je svestan da je 160,000 iskustva po nivou previše i da značajno usporava napredovanje igrača i da je proces rekalibracije i prilagođavanja dodeljenog iskustva već započet.
Opširnu listu sa svim novinama možete pročitati putem ovog linka.