Početkom prethodne nedelje dobili smo izjavu od direktora poljske kompanije, CD Projekt Red, da će Cyberpunk 2077 posedovati onlajn elemente, koji je u današnje vreme “neophodan za postizanje uspeha na duže staze”. Sve ovo je izazvalo veliku zabrinutost fanova da će se svima omiljena kompanija od prepoznatljivog singlplejer iskustva okrenuti ka multiplejeru i uvođenju mikrotransakcija i loot kutija.
Na svu sreću, kompanija je u odgovoru na Twitteru rekla da ne brinemo jer će Cyberpunk 2077 pružati iskustvo slično The Witcher 3. “Kada mislite o CP2077, ne očekujte ništa manje od TW3 – omgromni singlplejer, otvoreni svet, RPG vođen pričom. Nema skrivene cake, dobijate ono što za šta ste platili – bez gluposti, samo iskreni gejming kao Wild Hunt. Pohlepu prepuštamo drugima.”
Poslednja rečenica, vezana za pohlepu, u tvitu se odnosi na probleme do kojih je doveo Electronic Arts sa Star Wars: Battlefront 2, gde je igračima potrebno čak 40 sati igranja za otključavanje jednog heroja, ili da ulože na stotine dolara za otključavanje dodatnog sadržaja. Nedugo zatim, mikrotransakcije su privremeno uklonjene iz igre, a Belgija je započela istragu povodom loot kutija, kojom bi Battlefront 2 i Overwatch klasifikovala kao kockanje.
U drugim vestima, endžin na kojem će Cyberpunk 2077 raditi je funkcionalan, što predstavlja ogroman iskorak u razvoju, i znamo da rad teče u najboljem redu.
Naravno, datum izlaska i dalje ostaje enigma, i biće otkriven tek naredne godine.
.@PrettyBadTweets Worry not. When thinking CP2077, think nothing less than TW3 — huge single player, open world, story-driven RPG. No hidden catch, you get what you pay for — no bullshit, just honest gaming like with Wild Hunt. We leave greed to others.
— CD PROJEKT RED (@CDPROJEKTRED) November 19, 2017