PC

Kad bi 7 milijardi ljudi radilo u jednoj zgradi

Posted on

Nezavisni studio Tomorrow Corporation je u gejming svetu stekao slavu zahvaljujući svojim inovativnim video igrama koje su zaista ponudile nešto novo i nisu uskakale u voz retro igara, koje su bile tako popularne u svetu indie developera.

I njihova priča je veoma interesantna. Tri drugara sa postdiplomskih studija, Kajl Gejbler,  Alen Blomkvist i Kajl Grej, su radili u Electronic Artsu, čuvenoj ali ne baš omiljenoj gejming korporaciji. Sva trojica su u nekom trenutku postala nezadovoljna svojim poslom u EA i rešali su da krenu u nezavisno razvijanje video igara, najpre odvojeno, ali su se vrlo brzo svi našli i osnovali studio Tomorrow Corporation.

Njihove igre odišu originalnošću i inovacijom. Bave se isključivo žanrom “puzzle” igara, gde uz pomoć vaše dovitljivosti i mehanika igre rešavate razne probleme i glavolomke, kako bi prešli nivo i napredovali dalje.

Njihova prva igra, World of Goo, je objavljena 2008. godine i od vas je zahtevala da pravite raznorazne strukture od lepljive kašaste mase (Goo), kako bi prelazili levele u igri. Jednostavno na papiru, ali neverovatno zabavno i izazovno kada probate igru. Uostalom, igra nema za džabe prosečnu ocenu 9 od 10 na Metacriticu, i gomilu priznanja i nagrada tokom ovih 10 godina.

Četiri godine kasnije (2012), izašla je njihova druga igra Little Inferno. Takođe puzzle avantura, ova je igra koketirala sa elementila rešavanja zagonetki uz pomoć paljenja okruženja, ali nije uspela da uhvati onu čar i zaraznost koju je imao World of Goo, pa baš i nije najboljle prošla kod publike, sa prosečnom ocenom 7 od 10 kod kritičara.

Ipak, momci su nastavili vredno da rade i 2015. godine izdaju svoj treći naslov, koji predstavlja ubedljvo najoriginalniju igru u njihovoj dosadašnjoj karijeri – Human Resource Machine(HRM). U uloziti ste poniznog radnika velike i hladne korporacije i tokom igre prolazite kroz 40 poglavlja, koja simbolično predstavljaju 40 godina vašeg ropstva u kapitalizmu. Ono što je kod ove igre autentično je što su sve zagonetke urađene u obliku bazičnog, ali veoma izazovnog i kompleksnog programiranja, gde vašem karakteru dajete niz komandi i zadataka koje on treba da odradi kako bi se ispunili uslovi za rešavanje i prelaženje poglavljla.

Igra je svojom originalnošću stekla veliku slavu i popularsnot, i pobrojala brojne nagrade za svoj autentični i inovativni dizajn.

 

Došli smo sada i do naslova ove vesti, pošto se i dalje verovatno pitate kakve sve ovo veze ima sa “Sedam milijardi ljuddi koji rade u jednoj zgradi”? Pa, studio Tomorrow Corporation nam je upravo predstavio njihovu najnoviju igru, 7 Billion Humans. Zasada, imamo samo prvi promo trejler igre i par gifova na sajtu, ali ono što možemo da zaključimo je da je najverovatnije u pitanju direktni nastavak na HRM, samo sa drugom postavkom i verovatno dosta poboljašnja na neke stvari oko kojih su ljudi imali kritika i zamerki u smislu tehničke izvedbe i korisničkog interfejsa.

Trejler je inače veoma simpatičan i duhovit, bavi se temom mašina koje su ljudima oduzele posao, a nadamo se da će takva biti i igra:

 

 

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version