Fortnite: Battle Royale je pre par dana po simultanom broju igrača premašio i moćni PUBG, i tako je preuzeo titulu najpopularnije igre, što je veliki podstrek ljudima iz studija Epic Games da rade na ispravljanju postojećih problema i dodavanju novog sadržaja.
Baš zato je nedavno objavljen četvrti po redu “State of Development” u kojem su developeri iskazali trenutno stanje sa budućim planovima, među kojima se nalaze ispravke u mečmejkingu i 60 sličica u sekundi na konzolama.
Fortnite od početka godine ima određene probleme sa stabilnošću servera, što je dovelo do toga da igra nije bila dostupna čitavih 14 sati, i odložilo je par apdejtova. Pored sređivanja servera, radi se i na daljoj optimizaciji i balansiranju matchmakinga.
U pogledu sadržaja dobijamo gomilu novih predmeta za kastomizaciju u vidu glajdera, odeće i sekira. Vremenski ograničeni modovi su postali još jedno od obeležja Fortnitea tako da i njih možemo redovno očekivati u vidu mečeva 50 na 50, blago izmenjenih u odnosu na prethodni, Blitz mod sa kraćim trajanjem mečeva i “Pod je Lava” mod, koji jedva čekamo da vidimo.
Epic Games donosi još više socijalnih opcija, izmenjeni audio, a u pripremi je i treća sezona o čemu više možete pročitati na zvaničnom sajtu.