Kingdom Come: Deliverance je dugoočekivani istorijski RPG koji nam je konačno stigao sredinom prošlog meseca.
Igra je svojim kvalitetom zasluženo zazuela poziciju igre meseca u martovskom broju časopisa Play!Zine, a nedavno je potvrđeno da je igra prodata u preko milion primeraka samo u februaru, tako da ni komercijalni uspeh nije izostao.
Ipak, ispostaviće se da finansijska dobit nije baš tolika koliko su mediji mislili. Naime, iako je neko mišljenje bilo da su troškovi produkcije ove igre bili oko 5 miliona dolara, po izvorima iz češkog izdanja Forbsa, cena izrade KCD dostigla je cifru od pozamašnih 750 miliona kruna, što mu dođe oko 36,5 miliona dolara.
Ako imamo u vidu koliko je vremena, opreme i novca uloženo u mapiranje i snimanje stvarnih lokacija u svetu zarad potrebe igre, nije nam uopšte teško da zamislimo da su troškovi zaista ovoliki, što je u ozbiljnom rangu jednog AAA naslova. Iako je studio Warhorse Studios u principu “indi”, Kingdom Come: Deliverance po svom obimu svakako je bliži jednom klasičnom AAA naslovu.
Ipak, kako je cena igre 50 dolara na Steamu, i 60 na konzolama, možemo reći da su troškovi već sada gotovo izvesno pokriveni i igra uveliko donosi profit izdavaču i studiju.
Podsećamo, izdavač igre je Deep Silver, studio koji je vlasnik brojnih zanimljivih frašniza, kao što je Metro, a koji je nedavno kupljen od strane THQ Nordic.