Pre par meseci studio Overkill je predstavio svoj rad na novoj The Walking Dead igri, koja će predstavljati kooperativno iskustvo za do četiri igrača, a danas imamo i prve snimke iz igre.
Studio je danas započeo serijal klipova “dnevnika developera” u kome će nam sami devloperi predstavljati rad na različitim aspektima igre i dublje nas uputiti kako je to raditi na jednoj Walking Dead igri. U prvoj epizodi nam dizajneri zaduženi za lokacije pričaju u tome kako će preneti autentični svet i pustoš Walking Deada u okruženja same igre i koji su ciljevi koje žele da ostvare kada kreiraju lokacije u igri. Imamo priliku da vidimo Džordžtaun, istorijski kvart Vašingtona, u svom njegovom “sjaju” postapokalipse. Vrlo im je važno da sama okruženja igre “pričaju priču” za sebe, odnosno da igrač oseti da se tu nešto strašno desilo i da se nešto strašno dešava i mimo one priče koju konkretno prati kroz igru.
Dizajneri naglašavaju da im je bitno da igrač oseti kako je svet izgledao i funkcionisano pre apokalipise i zbog toga veliku pažnju posvećuju malim detaljima koji su činili živote ljludi pre zombi apokalipise. Takođe, pričaju i o tome kako da unesu lični pečat u svet franšize kroz njihovu igru, ali istovremeno i da ne odskoče daleko od onoga što samu franšizu čini prepoznatljivom i uspešnom.
https://youtu.be/ix_eNs1HXYs
https://www.youtube.com/watch?time_continue=175
https://www.youtube.com/watch?time_continue=175