PC

World of Warcraft Battle for Azeroth Q&A sa Ion Hazzikostasom

Posted on

Ispratili smo nedavno završeni Q&A na zvaničnom WoW Twitch kanalu, gde su Ion Hazzikostas i Josh Allen odgovarali na odabrana pitanja u vezi nove ekspanzije, Battle for Azeroth. Evo detalja koji su nama zvučali najzanimljivije:

  • Sigurno glavno goruće pitanje je ujedno bilo i prvo pitanje – obrazloženje u vezi jako nepopularne promene koja se odnosi na GCD tajminge u igri. Ion se pozvao na pređašnje odluke da se ukinu popularni segmenti igre, kao što je bio Mass Summon u okviru grupe u gildi, a zatim nagovestio da ova promena predstavlja pozitivan pomak za neke buduće sisteme, koji bi bili ograničeni starim GCD pravilima. Šta bi oni mogli da predstavljaju nije rečeno, ali su obećali da će poboljšati igrivost klasa i specova koji su veoma zavisili od slaganja ne-GCD spellova u makroe (Fury Warrior, napr.). Takođe, neke spellove će ipak skinuti sa GCDa, pre svega one koji se tiču kretanja, kao što su na primer Disengange ili Shadowstep. To ujedno znači da jako puno klasa na Beti koje trenutno deluju nezgrapno i rogobatno zbog ove promene očekuje nova serija promena.
  • Postojaće mogućnost menjanja traitova na Azerite opremi, koja trenutno ne postoji na Beti. To će olakšati ispravljanje grešaka prilikom izbora, ili pravljenje promena usled promene role u grupi, kao kada za jednu borbu treba da igrate Dps, a za neku drugu  Healera. Verovatno će se svako ovakvo menjanje plaćati goldom.
  • Azerite Power se prikuplja u zajedničku celinu, bez obzira na spec koji igrate, što znači da ćete imati jednaku količinu AP-a za Heart of Azerot (artifakt ogrlica u BfA) za svaku specijalizaciju.
  • Kao i do sada, PvP oprema  se može nasumično dobiti nakon PvP borbi, ali će postojati i neka vrsta „Conquest progresije“, koja će linearno davati specifične delove opreme, a za koju će se isto tako skupljati poeni kroz PvP sadržaj. Kao i u ranijim sličnim sistemima, postojaće nedeljni maksimum koji može da se sakupi, a postojaće i sistem za sustizanje, za one koji se kasnije uključe.
  • Blacklisting će biti ukinut, a umesto njega će moći da se odvojeno que-uje u manje Battlegroundove i Epic Battlegroundove, poput Alteraca, a mogli bi mu biti dodati i Wintergrasp i Baradin.
  • Ashran će biti privremeno ukinut, te će njegovi achievementi biti premešteni u Feats of Strength, ali planiraju da ga vrate, verovatno u okviru navedenih Epic Battlegrounda.
  • Nema planova da rasni passivi budu ukinuti u PvPu, ali će ih ponovo pogledati i pokušati da balansiraju.
  • Zašto Void Elfovi za Alijansu, a ne High Elfovi? Ovo je bilo još jedno popularno pitanje, a odgovor leži u loru. Naime, High Elfovi osim nekoliko pojedinaca su masovno postali Blood Elfovi, te nema presedana da budu uvedeni, a da se razlikuju od svojih zelenookih rođaka. Sa druge strane, Void Elfovi su im pružili priliku da nastave Alerijinu priču sa Argusa i tako se nadovežu na priču iz Legiona.
  • Iz sličnog razloga nove Allied rase ne mogu biti Death Knightovi i Demon Hunteri. Voleli bi da kasnije proširenjem sistema omoguće ovakve kombinacije, ali za sada ih priča ne dozvoljava.
  • Sva pitanja su se ticala promene vezane za loot sistem. Pošto sve postaje Personal loot (što će od sada biti preimenovano prosto u „Loot“), njegova pravila će se odnositi i na sve vrste grupa. Igrači će moći da trejduju predmete sa drugima u grupi, ali samo do najvišeg Item Levela koji su imali kao Soulbound.

Kompletnu Q&A sesiju sa svim detaljima ćete moći da pogledate na WoW YouTube kanalu, ili kao VOD na njihovom Twitch kanalu.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version