PC

Twitch želi deo kolača i od sponzorisanih strimova

Posted on

Ukoliko imate neke svoje omiljene strimere na platformi Twitch, ili jednostavno redovno pratite neki Youtube gejming kanal, verovatno ste upoznati sa konceptom sponzorisanog igranja.

Najprostije rečeno, neka popularna gejming persona odradi “plaćeni termin” umesto svog redovnog strimovanja, odnosno igra neku igru koju izdavači na taj način žele da reklamiraju, jer smatraju da tako mogu lakše doći do ciljne grupe.

Ovo obično ide ili direktno u kontaktu sa strimerom ili putem marketing agencija, ali u svakom slučaju posao se odradi i dogovori sa samim strimerom. No, izgleda da je Twitch, odnosno njihov vlasnik Amazon, sada rešio da ovo na neki način “standardizuje”, odnosno da umeša svoje prste i postane posrednik između izdavača koji želi da reklamira svoju igru i strimera.

U beta fazu je ušao program “Bounty Board”, koji u suštini predstavlja oglasnu tablu sa ponudama za strimovanje igara, za šta bi strimeri bili plaćeni. Svaki bounty  dolazi i sa setom uslova, odnosno da mora da se naglasi da je sponzorisani strim, kolika su očekivanja brojnosti publike, kakvo se ponašanje očekuje od strimera, i slično.

Naglašena je i maksimalna količina novca koju strimer može zaraditi za dato vreme strimovanja, ali cifra opada proporcijalno neispunjavanju uslova. Program je trenutno u zatvorenoj beta fazi, gde samo mali broj strimera iz Severne Amerike ima pristup, i ispod možete videti kako to izleda, dok više informacija možete pronaći u ovom zvaničnom blogu na linku.

Još uvek se ne zna koliki će procenat novca Twitch uzimati kao posrednik. Sa jedne strane, ovo definitivno olakšava proces i strimerima i izdavačima, kada su u pitanju sponzorisani strimovi, ali ne možemo se oteti utisku da je ovo samo još jedan način na koji Twitch po malo otkida od zarade strimera, kao što su već inčinili sa “Bits” sistemom, koji je u suštini došao kao konkurencija direktnim donacijama strimerima.

Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version