PC
Assassin’s Creed: Odyssey donosi sistem sličan Nemesis sistemu u Shadow of Mordor
Najnovija instalacija u Assassin’s Creed serijalu, Odyssey nas vodi u antičku Grčku ove jeseni, pa tako i svakog dana saznajemo sve više o mehanikama igre.
Kako smo u vreme daleko pre asasina, u ovoj igri mi smo prosto rečeno plaćenik, a igru startujemo sa 50 drugih plaćenika širom sveta, koji nisu generični već persone sa karakterom. Samo što oni baš i neće biti naši drugari ukoliko se budemo ponašali bahato u svetu igre. Igra poseduje sistem reputacije od 0 do 5 zvezdica, gde smo na nuli dobrice, a na pet ozloglašeni kriminalci. Što više budemo bili brutalni divljaci koji seju haos, to će više naša glava biti tražena, a ko najbolje traži glave? Pa, pomenuti plaćenici naravno, lovci na ucene koji će rado poslužiti našu glavu na tanjiru zarad zlatnika.
Odyssey proširuje Phylakes sistem iz Originsa na jedan potpuno viši nivo, koji unosi novi sloj gejmpleja. Tokom igranja će nas plaćenici juriti i pokušati da ubiju ukoliko naša glava bude ucenjena, ali i mi sami možemo da postanemo lovci, odnosno umesto da čekamo da nas stignu, da mi budemo ti koji će ih tražiti po svetu u sukobiti se sa njima. Kada pobedimo nekog od plaćenika, možemo ga ubiti, ali možemo ga i poštedeti i načiniti ga našim plaćenikom, i on od tada postaje naš čovek, koga po potrebi možemo pozvati sa “Call to arms” veštinom, da nam pomogne u borbi.
Ovakav sistem regrutacije naših bivših neprijatelja nas u mnogme podseća na Nemesis sistem u Shadow of Mordor, i mislimo da se odlično uklapa u jednu takvu igru kao što je Assassin’s Creed, samo se nadamo da će sve to biti implementirano na zanimljiv način, što u mnogome zavisi i od toga kakve će ličnosti biti ti plaćenici, odnosno da li će biti monotoni ili će biti raznovrsni i zanimljivi za borbu i diskusiju.