Arkane Studios je vrlo brzo poslednjih godina stekao slavu kao “kralj imerzivnih simsa”, odnosno igara poput onih koje upravo prave, kao što su Prey i Dishonored.
Njihove igre odišu sjajnim dizajnom lokacija, i nabijenom atmosferom koja upija igrače u sebe i svet koji istražuju. U pitanju je žanr koji je jako teško izvesti kako treba, ali kada se to uradi na pravi način, onda dobijamo neverovatna gaming iskustva, kao što su pomenute dve igre, i nekada davno naslovi poput igara Bioshock, Half-life, Singularity, System Shock, Deus Ex i druge.
Na nedavno završenom QuakeConu boravio je i Rikardo Ber, vodeći dizajner Aracne studija, koji je inače u Bethesda vlasništu. Tamo ga je portal vg247 priupitao da li možemo da se nadamo skorašnjem povratku u Dunwall (Dishonored), na šta je on rekao da smatraju da je trenutno ta priča zaokružena i da ne žele da sile ništa što ne bi išlo prirodno.
Iako jako vole svet igre, trenutno nemaju nikakvih doglednih planova u budućnosti, mada se povratak u ovaj univerzum ne odbacuje jednog dana. Kako kaže Rikardo, kod svake igre prvo im je bitno da naprave prostor i univerzum koji će kod igrača pre svega stvoriti osećaj da ga posećuje, a ne da ga samo prelazi i igra, i zato posvećuju toliko puno vremena svakoj igri.
Mi se u potpunosti slažemo sa njihovom politikom i što se nas tiče, neka svakoj igri posvete koliko god je potrebno godina, ukoliko će da nam to donosi takva sjajna iskustva kao što su Dishonored i Prey.