PC
Burden of Command – taktička strategija sa narativom u prvom planu
Studio Green Tree Games predstavio je ovih dana njihov ambiciozni novi projekat pod imenom Burden of Command.
U pitanju je taktička strategija smeštena u Drugi svetski rat, gde smo mi kao igrač u ulozi oficira u sedmom pešadijskom puku američke vojske. Gejmplej igre će, kako kažu autori, biti sličan taktičkim borbama kakve smo već imali prilike da vidimo u XCOM i Shadowrun serijalima, naravno sa svojim jedinstvenim specifičnostima, ali kažu da je glavni fokus igre na narativu, na ličnim pričama i borbama naših vojnika koje vodimo, ali i nas samih, kao zapovednika, pa otuda i samo ime ove igre – teret(pritisak, odgovornost) komande. U tom smislu, igra će imati i RPG momente razvoja likova i našeg vezivanja sa sporednim karaterima, koji neće biti samo “obično” meso, već osobe sa svojim ličnim pričama.
Koliko ozbiljno pristupaju narativu igre, govori o veoma impozantan tim koji su sastavili iza igre, koji bi trebalo da se bavi isključivo tim delom igre. Tu je pre svega Kris Avelon, koji će lično pisati priče dva vojnika, kao i Aleksis Kenedi, koji isto radi na narativu likova koje ćemo voditi. Pored njih, agažovani su i istorijski i vojni stručnjaci, koji će dublje pojasniti okolnosti i lična iskustva ljudi koji se nalaze u takvim situacijama, kako bi se njihove priče što vernije prenele.
Igrači će morati da se bore sa takvim stvarima kao što su motivacija, očaj, strah i druga teška osećanja njihovih vojnika, i pokušati na najbolji način da ih “nateraju” da se izbore sa tim tokom borbe. Igra bi trebalo da se pojavi negde sredinom naredne godine, a to tada ćemo pomno pratiti njen razvoj.